Planteskole i Nordsjælland

​Balles Planteskole tilbyder alt til haven. I Ølstykke finder du vores grønne oase hvor vi har et stort udvalg af friske blomster, planter samt skjulere, krukker og anden brugskunst.

Planteskole

plant-kopi H​vem er vi? plant

EST. 1987

Vi åbnede dørerne for Balles planteskole i Ølstykke tilbage i 1987.

Kvalitet

Vi tilbyder er kæmpe udvalg af friske blomster og planter i bedste kvalitet.

service

Vi søger selvfølgelig for du får bedste rådgivning, vejledning og service.

i fokus

Hos Balles Planteskole ApS er de levende planter altid i fokus.

Aktuelle tilbud

Vi opdaterer løbende med spændende tilbud. Vi har et stort udvalg af friske blomster, der passer til enhver lejlighed, herunder buketter, planter og blomsterdekorationer. Uanset om du ønsker at give en gave til en ven eller familiemedlem, eller bare ønsker at opgradere dit eget hjem, kan vores erfarne florister hjælpe dig med at vælge det perfekte arrangement

Besøg vores butik i dag og gør din dag lidt mere farverig med smukke blomster!

Besøg os

Åbningstider

​Oplev vores grønne planteoase på Balles Planteskole ApS. Du finder os i Ølstykke. Bliv inspireret og få råd og vejledning af vores dygtige medarbejdere.

Mandag

Tirsdag - Fredag​

08.00 - 17.30​

Lørdag - Søndag

09.00 - 16.00​

Helligdage

09.00 - 16.00​

Hos Balles Planteskole ApS finder du et kæmpe udvalg

Vi åbnede Balles planteskole i Ølstykke 1987. Vi har altid et stort udvalg af friske blomster, planter samt skjulere, krukker og anden brugskunst. Desuden kan vi tilbyde forskellige øl, chokolade samt andre specialiteter.

Vi hjælper dig gerne med råd og vejledning i købet af din nye planter. Vi glæder os til at høre fra dig.

Følg med på de sociale medier​

Brug for hjælp?

Du er mere end velkommen til at tage kontakt

​Du er altid velkommen til at kigge forbi vores store planteskole i Ølstykke, hvor du kan få råd og vejledning af en af vores fagkyndige medarbejdere.

Hvis du sidder inde med spørgsmål er du også mere end velkommen til at kontakte os, ved at benytte vores kontaktformular. Vi vender tilbage indenfor 48 timer.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Balles Planteskole ApS

Udlejrevej 1, 3650 Ølstykke

Klik her for rutevejledning

Butikken: 47 17 46 19

Birgitte Balle: 20 96 42 41

Charlotte Balle: 40 58 20 19

info@balles-planteskole.dk

åbningstider

Mandag: 09.00-16.00

Tirsdag - Fredag: 08.00 - 17.30

Lørdag og søndag: 09.00 - 16.00

​Helligdage 09.00 - 16.00

Mails besvares alle dage.

sociale medier